*今年最後の桜*

春らんまん!キレイな桜を撮ってみた!

もう今年最後のさくらになるかな?

町田りす園の前の 薬師寺公園です。 八重桜がきれいで、 パパが桜ってバラ科なんだ~と妙に感心していました。

沈丁花の香りがエキゾチックに漂っていました。

ぽかぽか陽気で しばし リラックス**
でも実は 次女が りす園なんて行きたくない~ と車で
いや~な空気が りす園につくまで どんよりムードでした。
父も母も 子どものためにと思っているのにぃ!
着いたら すっごく 楽しんでました。 まぁ よかったです(>_<)

明日から 学校 今 体育着バッグ作ってました♪

f0016868_23573226.jpgf0016868_23574553.jpg
Commented by Curtis at 2008-04-08 12:25 x
!!I am also very happy to hear from you Akemi! ^^"
because before we sent you an e-mail but didn't get a reply, now we know why =].
I also e-mailed yottchan, but he did not e-mail me back.. haha >=)
うん、いま、日本語はちょっと勉強します。はは~ でも、難しい。
I miss you guys sooooooooooooooooooo much!!! i want to see you guys again!~
please say hi to your family and people at tiara for me =D
talk to you later ^^"
byebyeee
Commented by tiara-zakka at 2008-04-11 23:39
Hello~ Curtis!
I'm going to go London and Paris tomorrow.
I'll spent 2 weeks.
so sorry for not sending Email to your mother.
yotchan's Email address has not changed .
so plaese try again.
We want to go Hawaii this summer.
my daughter are really excited to go there.
when you will come to Japan,we can talk Japanese!!
日本語 だいぶ出来るかな?

by tiara-zakka | 2008-04-07 00:03 | あれこれ | Comments(2)

ティアラの金澤明美のブログです


by tiara
プロフィールを見る
画像一覧